Konfirmerad.. :c

Hej!
Nu är jag konfirmerad. Känns verkligen jätte tråkigt att lämna alla :'c <//3 Kommer sakna Martins torra skämt, alla goda skratt, de seriösa samtalen, de härliga ledarna. (Heros)
Grät jätte mycket igår efter redovisningen då vi hade en andakt, men idag på själva gudtjänsten trodde jag att jag skulle bryta ihop totalt! Men det gjorde jag inte. Kom väl nån tår, men inte så farligt.
Efter kramkalaset osv hade vi lite party här hemma med lunch och fika. Jag fick två halsband, pengar, ett fotoalbum, en kamera väska och en systemkamera! :DD Är väldigt nöjd med presenterna.
Tror att jag ska spara pengarna till uppcon samt köpa ett nintendo ds spel ^^
Provfotade lite med kameran! Såhär blev det! :D
Inga mösterverk direkt, men de blev OKEJ! :D 

Ha en finig dag nu guys! <3 <3
Ps. Det är en Cannor eos 1100d jag har :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn Namn:
VIP?

E-postadressen: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad vill du säga? :):

Trackback
RSS 2.0