Redovisning!

Som ni alla vet så har jag det senaste halvåret gått 1 gång varannan vecka på konfirmation! Och idag är det dags för redovisningen! 
Redovisningen är en show där konfirmandrarna bildar små grupper och får en varsinn pärla (I frälsarkransen) som man ska förklara med ord, musik, teater eller nåt annat skoj! I min grupp är det Petra, Hedda, Anna och jag.
Vi ska spela teater och sjunga ^^ SkojjSkojj. Jag ska äver spela djembetrummor två gånger. :D På onsdag nästa vecka ska jag börja ta djembelektioner. Sjukt kul ska det bli!
Det här är en djembetrumma ^^
Imorgon är själva konfirmationen.. Den är ganska tråkig tror jag. Min mormor kom igår för att hjälpa oss med maten och det, för vi ska ha en liten fest efteråt. Kommer bli väääldigt tråkigt att sluta på konfirmationen.. Har verkligen haft kul! :c
Nu ska jag prova klänningen jag ska ha på mig. Så kan inte blogga mer nu xP
Men vi får väl se hur showen blir x) Hoppas den blir bra! :D <3
Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn Namn:
VIP?

E-postadressen: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad vill du säga? :):

Trackback
RSS 2.0