BooOOooOOooooOOOOOOOring

Idag har det varit en superlång och supertråkig dag.. :'c </3
Vi hade praktiskt prov på morgonen. Jag bjöd på: Sönderkokt mjölig potatis med råa köttfärsbiffar som smakade tacos och hade gigantiska bitar med lök i. Jag bjöd även på lite krossade tomater som sås och gamla morötter.. XD
Jag ÄGER på HK!
Nej.
JAG HATAR HK.
Våran lärare är INTE bra..
Nu snart ska jag cykla iväg till grusgropen i lövstalöt och promenera med en kompis c: Ska bli mysigt <3
Hmm..
Det ändå possetiva med dagen var att jag träffade söta Juhlin <3 Puss på dig <3
Han skulle repa på våran skola med typ Petra, Becca, Melissa, Solin och Tova i think c:
Nu ligger jag här i min säng med min katt och väntar på att klockan ska bli 5 :P
Btw har uppsatt hår idag, tycks? :P <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Synd att du inte kom på teorin idag :/

JAG OCH ALICE oj.. jag och Alice hade teori med eran grupp :)

AHAHA jag och HELEN började prata om Wendy (duvet den dära hästtidningen) XD

Så kul vi hade!

Och vi pratade om sjukdommar :)

DU SKULLE HA KOMMIT!

2012-03-27 @ 20:46:03
URL: http://duvetmadde.blogg.se/
Postat av: hE2Daaaahhhh

Hahaha ditt prooov! Jag dör. Stackars dig. Jag fick höra iallafall att indisk mat är äckligt och att spiskummin inte är gott. LOL

2012-03-28 @ 17:15:37
URL: http://wishyouwereheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn Namn:
VIP?

E-postadressen: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad vill du säga? :):

Trackback
RSS 2.0