Gudstjänst och övernattning.

HELLUUU BlOGGEN!
Igår bestämde jag mig för att göra nåt, så jag tog cykeln till Petra och vi bakade, och hade sedan picknick på mormors tuttar ^^ Mysigt! :P Men det blåste kalla vindar, vi började frysa, och cyklade därför hem. Väl hemme hos Petra satte vi på Sex and the city. Och kollade på några avsnitt c: Men sen när mamma ringde och ville att jag skulle komma hem, då ville jag inte komma hem.. Så vi bestämmde oss för att sova över! :D Så vi cyklade hem till mig för att hämta mina saker. Och då passade jag på att boka UPPCON biljetten med hjälp av pappa medans Petra kollade på Americas funniest home videos x3 <3
Nu idag ska jag och Petra på Gudstjänst.. kulkul >->
Jag tänker aldrig mer gå på en gudstjänst i hela mitt liv efter konfan! D:<
Aja..
Herrå ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn Namn:
VIP?

E-postadressen: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad vill du säga? :):

Trackback
RSS 2.0