Längtar så jag skakar!

Har inte ridit på snart två veckor och eftersom att det går ringorm på bärf så undvek jag Stall fjällen igår, bara för att vara på den säkra sidan. Jag längtar så jag skakar till den dagen då jag kan rida igen, vilket som förmodligen blir nu på tisdag.. men vi får se <3
Nu är det inte heller lång tid kvar till Hampus kommer <3 Det ska bli jätte roligt! :D <3
Läste just ett inlägg på www.powerpony.blogg.se om hur hon gjorde när dom skulle avliva sin häst i detalj :/ Jag började gråta.. haha </3
Har inte direkt nåt planerat idag, Hedda skulle egentligen sovit över hos mig, men det blev inte så..
Borde hitta på nånting. Men ja.. vi får väl se vad som händer! Derp.
Jag borde bli konstnär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn Namn:
VIP?

E-postadressen: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Vad vill du säga? :):

Trackback
RSS 2.0